tel. 724 958 311

 

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v e-shopu www.masaze-litomysl.cz.

Provozovatelem obchodu je Marta Kašparová, se sídlem Kornická 126, 570 01, Litomyšl – Lány.

IČO: 69131066

nejsme plátci DPH

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti provozovatele (dále prodávající) a zákazníka (dále kupující) pro prodej a nákup zboží prostřednictvím internetového obchodu.

Jak objednat zboží v e-shopu

Prohlédněte si námi nabízené produkty, přečtěte si detailní informace u každého produktu. Pro objednání klikněte na tlačítko Přidat do košíku. Aktuální obsah košíku můžete sledovat v položce Nákupní košík. Pro dokončení objednávky potvrďte tlačítkem Objednat. Veškeré takto odeslané objednávky jsou považovány za závazné. Stornovat objednávku můžete nejpozději do 24 hodin od jejího odeslání, a to nejlépe e-mailem na info@ajurveda-litomysl.cz, do předmětu takové zprávy prosím uveďte Storno objednávky, případně telefonicky na 724 958 311, a to v pracovních dnech v době od 8:00 do 18:00 hod.

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami tohoto e-shopu.

Každá objednávka je ze strany prodávajícího potvrzena e-mailem, odeslaným nejpozději do několika minut na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvede ve formuláři v průběhu procesu objednání. Pokud tento e-mail neobdržíte, je pravděpodobné, že došlo k chybnému vyplnění a odeslání objednávky a Vaše objednávka nemůže být vyřízena. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat e-mailem či telefonicky (Kontakty).

Před odesláním každé objednávky si prosím pečlivě zkontrolujte veškeré údaje, včetně druhu zboží, objednávaného množství a dodací adresy. Případně nás kontaktujte telefonicky. K dodatečným změnám, zaslaným e-mailem v intervalu delším než 24 hod. po odeslání objednávky, nebude přihlíženo.

Telefonické objednávky a informace v pracovních dnech v době od 8:00 – 18:00 hod.

Dodací a platební podmínky

Platbu je možné provádět:

– na dobírku při převzetí zboží
– hotově v případě osobního odběru

Objednané zboží zasíláme zákazníkovi:

– v případě platby formou dobírky do 5 pracovních dní ode dne doručení objednávky

– v případě platby předem do 3 pracovních dní ode dne připsání fakturované částky na účet

Poštovné a balné
Balné neúčtujeme, poštovné u objednávek nad 2.500,- Kč zdarma.
Poštovné u objednávek do 2500,- Kč činí 100,- Kč

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty jako obchodní balík nebo na dobírku. O odeslání zboží zákazníka tentýž den informujeme e-mailem.

Pokud zásilka, zaslaná na dobírku, nebude ve stanovené lhůtě kupujícím vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce na základě těchto obchodních podmínek, požadovat po kupujícím částku na pokrytí nákladů, spojených se zasláním zboží, a to:

– u objednávek do 500,-Kč poplatek 120,-Kč
– u objednávek nad 500,-Kč poplatek 180,-Kč

Dodací lhůta obchodního balíku české pošty je druhý pracovní den od podání, doba uložení na poště je 5 pracovních dní. V případě, že zákazník neobdrží zásilku ani oznámení o jejím uložení na poště, doporučujeme obrátit se na danou pobočku České pošty a informovat se, zda tam zásilka přesto není uložena.

Objednané zboží je možné si osobně vyzvednout po tel. domluvě na adrese: Smetanovo nám. 59, Litomyšl.

Převzetí zásilky

Zákazník je po převzetí zásilky povinen zkontrolovat, zda není poškozena, v případě viditelného poškození ihned reklamovat u doručovatele (v případě otevřené zásilky, poškozeného, promáčeného či potrhaného obalu). V takovém případě zásilku v žádném případě nepřebírat, jinak nebude možné provést pozdější reklamaci. Sepište s doručovatelem protokol o reklamaci a ten Vám sdělí další postup.

Po převzetí a otevření zásilky je zákazník povinen ihned zkontrolovat její obsah. Převzetím zásilky přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny a jeho převzetím. Vždy si uschovejte přiložený daňový doklad.

Záruční podmínky a reklamace

Záruka na zboží, prodávané prostřednictvím tohoto e-shopu, se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na zboží zákonná lhůta 24 měsíců.

Reklamace se vztahují pouze na výrobní vady. Na poškození, způsobené nevhodným skladováním či nesprávným používáním. V případě reklamace zašlete zboží na naši adresu zpět s přiložením daňového dokladu. Nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude přijata. Náklady spojené se zasláním zpět, hradí kupující.

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě do 30 dnů od převzetí. V případě schválení reklamace Vám vracené zboží vyměníme, nebo vrátíme peněžní částku (včetně poštovného) na Váš účet.

Reklamace vždy nejprve oznamujte telefonicky.

Vrácení zboží bez udání důvodu

Zákazník může zboží vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů bez udání důvodu prodávajícímu, avšak na vlastní doručovací náklady. Takové zboží však nesmí nést známky jakéhokoliv poškození či používání, musí být zabaleno v originálním obale a musí být doručeno spolu s daňovým dokladem.

Po doručení a kontrole vráceného zboží, bude zákazníkovi uhrazená částka za zboží vrácena. Zboží zaslané na dobírku nebude prodávajícím přijato.

Ochrana osobních údajů
Provozovatel se zavazuje, že osobní data zákazníka, která je nutno uvést při procesu objednávky, nebudou poskytnuta třetím osobám a budou sloužit pouze pro vnitřní potřebu tohoto internetového obchodu.